JetSeat für Flugsim

Dieses Thema im Forum "VR Sitze und Laufbänder" wurde erstellt von Fenris, 5. Mai 2018.

1. Ich will dir keine Angst machen, aber der Support ist(n)ich habe nach 3 Monaten!!!den versprochenen Key für den Simshaker bekommen und Antworten auf meine Mails kamen erst Wochen später (und dann noch den Falschen:LOL::mad:Ob ich sauer deswegen bin?komischer weisse könnte ich jetzt nix dammit anfangen , weil die gesendeten Matten mit
    dem Wing-Simshaker derzeit nicht funktionieren:mad:)Ich hab es aber mit Dirt 2.0 und PC 1 und 2 hin bekommen.Funktionieren tut die Matte, aber du hast glaube ich sowieso eine andere Revision.(speziell für Wing?)

2. ja, ist wing.
    ich wusste es ehemals nicht besser, hätte nur die standard benötigt, da ich mit ssa von andre betreiben werde

3. Realteus (Realteus)

Nov 29, 02:49 CET

Dear .....,

Thank you for reaching out. We apologize for the silence in the last couple of months.

We faced the critical situation, which was caused by our payment gateway processor CYBERservices Europe S.A., under the brand Paymill. Their services were suspended (including all transactions) by the financial regulation authority CSSF in Luxembourg during the summer and to this day the part of our funds and the held reserves are frozen (the CSSF statement is here).

We got the additional financing from the bank, so the current production of the ForceFeel v2 is being completed by our manufacturer in China with the completion term in the next week. I completely understand we should react earlier to this situation and I deeply apologise for this. We plan to ship the part of the stocks (for European customers) from our manufacturer to our EU warehouse via air delivery as soon as the production is done, in order to not extend the delay of your order EU#1384.

We will bring you the new update, including the photos of the new stocks in the new order status email.

If there’s anything else I can do for you, please let me know.

Thank you for your understanding and your support.

Diese Seite empfehlen